fbpx

KOLUMNA SEJEMSKEGA POPOTNIKA / “Ne povem vam svoje ideje, ker mi jo boste ukradli!”

Sporočilo za javnost MMZ ob 9. Dnevu gospodarske diplomacije
13/09/2019
Sejem skozi oči obiskovalcev
14/09/2019

KOLUMNA SEJEMSKEGA POPOTNIKA / “Ne povem vam svoje ideje, ker mi jo boste ukradli!”

Ideja je 5 %, izvedba pa ostalih 95 – to je dejstvo, ki bi se ga moral zavedati vsak nadobuden zagonski ali pa klasičen podjetnik. Super je, da idejo imaš, ampak brez realizacije ni vredna kaj dosti. Najbolj pa se treseš pred prebivalci daljnega vzhoda, znani po tem, da na zahodu poberejo karkoli in to naredijo ceneje ali / in bolje. Zato je nujno, da idejo deliš in realiziraš TI.

MOS-ovi podjetni talenti so se opogumili in svojo idejo postavili na ogled. Včasih je ravno to najtežje. Stopiti iz cone udobja, nekaj ustvariti, potem pa na trgu to pogumno pokazati in pokončno sprejeti vsako kritiko. Nekatere ideje so me res prevzele. Zdi se, da je trend letos v obnovljivih virih in zmanjševanju ogljičnega odtisa. Skoraj vsi mladi podjetniki se na način ukvarjajo z okoljem, nekateri neposredno, drugi pa bolj posredno. Za primer, eden izmed njih bo sejemski pod iz filca po sejmu uporabil za posebno izdajo etuijev za očala. Človeka res navdihne.

Na MOS-u je veselje videti velika, uspešna podjetja s 100 in večletno tradicijo, ampak mene so res prevzeli MOS-ovi podjetni talenti. Kako mladi iz nič ali zelo malo ustvarijo ideje in produkte, ki bi lahko nekoč spreminjali svet, kot ga poznamo. Pa naj bo to na področju mode, obutve, deljenja prostorov, tiskanja oziroma bolj ne-tiskanja računov ali pa morda finančne svobode.

 

Tako, da nasvet za vse, ki imate za zdaj samo idejo. Namesto skrivanja, se nauči prodati to, kar bi rad ustvaril, preden bo sploh ustvarjeno. Z iskrenim nastopom in žarom v očeh boš lahko prepričal, da je tvoja ideja prava in edina pot, po kateri želiš hoditi in da boš s produktom, ki ga želiš ustvariti, prepričal tudi tiste, ki ti bodo njegov razvoj omogočili. Pa srečno mladi podjetnik!

 

WEB FAIR