fbpx

Natečaj iFEEL start-up 2019

Mlada start-up podjetja vabimo k prijavi na tretji natečaj iFEEL start-up. Od 10. do 15. septembra 2019 bomo v Celju izvedli 52. sejem MOS.

V sejemski dvorani L1 bomo v klopu podsejma MOS B2B dali poudarek digitalizaciji. V preteklih letih smo digitalizacijo obravnavali na samostojnem sejmu Feel the Future, sejmu inovativnih digitalnih rešitev. Letos smo se odločili, da sejem pridružimo sejmu MOS B2B, kjer bodo razstavljavci s svojo ponudbo s področja digitalizacije in spremljajočimi prireditvami dosegli bistveno večje število poslovne in splošne publike, saj ta sejem vsako leto obišče okrog 100.000 obiskovalcev.

Eden izmed ciljev predstavitve digitalizacije na letošnjem sejmu MOS je, da bi digitalizacijo v Sloveniji prvič skupaj na enem mestu predstavili celovito. To je tudi v skladu s cilji Slovenske digitalne koalicije – digitalna.si.

Digitalizacija v svetu še naprej revolucionarno spreminja celotne panoge in njihove koncepte poslovanja. Mlada start-up podjetja predstavljajo pomembno gonilno silo tega razvoja.

Inovativnim start-up podjetjem zato Celjski sejem ponuja priložnost, da na sejmu MOS predstavijo svojo vizijo prihodnosti ter si obenem ogledajo ponudbo in trende največjih akterjev na tem področju. Predvsem manjša in mlajša podjetja z manjšimi sredstvi za promocijo lahko predstavitev na sejmu izkoristijo kot enega glavnih orodij marketinškega vstopa na trg.

Zakaj se prijaviti?

Med prejetimi prijavami bomo izbrali 5 najboljših podjetnih idej in podjetjem omogočili paket storitev na sejmu MOS, ki vključuje:

  • Predstavitev na razstavnem prostoru velikosti 3x2m s potrebno opremo
  • Splošno promocijo v vseh komunikacijskih sredstvih, ki bodo to dopuščala (intervjuji, PR članki, spletna stran, napoved na novinarski konferenci pred sejmom, družbeni mediji)
  • Srečanja in izmenjava izkušenj z največjimi tehnološkimi podjetji in državnimi institucijami
  • Osebno svetovanje pri vaši poslovni ideji z najboljšimi mentorji iz prakse.

Kdo se lahko prijavi?

Start-up podjetje mora biti s področja digitalizacije in mora ustrezati vsebinskemu konceptu sejma (več v prilogi)

Omejitve pri prijavi

  • Prijavljena start-up podjetja morajo ustrezati pristopnemu kriteriju
  • Vsi podatki, posredovani članom komisije, so poslovna tajnost,

Do konca roka za prijavo še:

00

dni


00

ur


00

minut


00

sekund


WEB FAIR