fbpx
MOS letos prvič brezplačen in »online«
13/10/2020

Spletni MOS dokazal, da vizija digitalnih sejmov v Sloveniji lahko zaživi!

Spletni MOS predstavlja prelomnico. Prelomnico, ki smo jo skupaj z našimi zvestimi razstavljavci in obiskovalci speljali z veliko mero razumevanja, vizionarstva in trdega dela, v Sloveniji pa postaja prepoznavna kot največji in najuspešnejši digitalni sejemski projekt. Dober odziv opažamo na obeh straneh – razstavljavci so predvsem s pomočjo predstavitvenih oddaj, ki so potekale v živo, kvalitetno predstavili svoje produkte ali storitve, obiskovalci pa so pokazali navdušenje nad  hitrim dostopom do ponudnikov na enem mestu in možnostjo komunikacije z njimi.

 

Brez dvoma je časovni pritisk in kompleksnost zasnove pravega digitalnega sejma pokazal, da je manevrskega prostora za izboljšave funkcionalnosti še dovolj, a kljub temu je že prva različica odgovorila na ključne želje in potrebe obeh strani. Razstavljavci so v času Spletnega MOS-a s sejemskimi akcijami in ekskluzivnimi ponudbami predstavili svoje izdelke in storitve, obiskovalci pa so jih z veseljem sprejeli. Najboljši odzivi so se pokazali na predstavitvene oddaje razstavljavcev v živo, ki so potekale na Facebook in YouTube kanalu Celjskega sejma, kot tudi na Spletnem MOS-u pod zavihkom »Prenosi v živo«. Posnete predstavitve si je do sedaj ogledalo preko 30.000 unikatnih obiskovalcev. Prav tako je v povprečju spletno platformo MOS dnevno obiskalo med 4.000 in 6.000 ciljno usmerjenih obiskovalcev. Z obiskom in odzivom smo organizatorji zadovoljni, še posebej ob dejstvu, da je Spletni MOS predstavljal pilotni projekt najnaprednejšega digitalnega sejma v Sloveniji.

 

Ideja digitalnih sejemskih storitev je v naših načrtih za prihodnost zorela že nekaj časa, zato smo ponosni, da smo jo skupaj z vizionarskimi razstavljavci in novosti željnimi obiskovalci, uspeli oživeti. Nova storitev sejmov se bo v prihodnosti osredotočala na organizacijo digitalnih sejmov nišnih panog, ki bodo prerasli lokacijske in druge ovire ter na spletu združili obiskovalce, željne informacij in sodelovanja, ter razstavljavce, ki nujno potrebujejo kvaliteten medij za predstavitev svojih dejavnosti.

 

Hkrati pa v družbi Celjski sejem d. d. še vedno ostaja fokus na organizaciji fizičnih sejmov, ki jih bomo brez kančka dvoma organizirali tudi v prihodnje. Dejstvo je, da pristnega stiska roke, prijazne besede in pogovora v sejemskem okolju, ne more nadomestiti nič, a smo ponosni, da bomo našim razstavljavcem poleg kvalitetnih fizičnih sejmov v prihodnje lahko ponudili komplementarno spletno predstavitev v sklopu digitalnih sejmov. Tako bomo naše storitve ponesli na povsem drug nivo in kljub težkim časom, s katerimi se soočamo trenutno, v prihodnosti vidimo svetlo točko za še boljše in uspešnejše delovanje družbe Celjski sejem d. d..

WEB FAIR