Medijski center

SPOROČILA ZA JAVNOST

V središču dogajanja 55. MOS

Čas je pravi za velike korake, vizijo, povezovanje.

V letošnjem letu smo zastavili idejo, da v okviru osrednje sejemske dejavnosti v Sloveniji – 55. MOSa, izpostavimo področje MODE,

kot eno najhitreje razvijajočih gospodarskih panog v svetu, z željo ustrezne, dobre predstavitve tudi doma v Sloveniji. K predstavitvi smo povabili vse modne proizvajalce in vizijo razdelali z največjimi proizvajalci v Sloveniji. Želja je, da vzpostavimo vejo m o d e in ji damo težo.

V letošnjem letu smo pripravili o s r e d n j e modne predstavitve,

na osrednjem stopnišču Hale A 55.MOSa in predstavili blagovne znamke, modne hiše v osrednjih dnevnih  M O D N I H napovednikih,

vsak dan ob 16.30,

v nedeljo 17. septembra, ob 15.30.

 

Dnevna predstavitev teče 5 dni, vsak sejemski dan, na osrednjem stopnišču MOSa, hale A.

Hvala blagovnim znamkam in modnim hišam, ki ste idejo podprli, se potrudili, da smo idejo razdelali in zastavili vizijo. Najbolj dragoceno je, da ljudje podprejo razvoj in soustvarjajo prihodnost, so del projekta, ki se postavlja.

V predstavitev blagovnih znamk in modnih hiš smo vključili;

 

1. LELOSI

Blagovna znamka LELOSI, ki ljubitelje udobja navdušuje že 4. leto.

LELOSI oblačila odlikuje inovativen material, ki je mehak in udoben. LELOSI oblačila so oblikovana tako, da se prilegajo vaši koži, lahek material pa vam omogoča gibanje brez omejitev. LELOSI že dolgo niso več samo pajkice, s katerimi se je njihova zgodba začela – ustvarjajo namreč celo paleto udobnih oblačil tako za ženske kot tudi za moške in otroke. LELOSI redno navdušuje z novimi inovativno oblikovanimi oblačili in dizajni. Ob tej priložnosti pa vam razkrivajo kanček novosti, ki prihajajo v ponudbo jeseni.

2. ALMA RAS

Dotik mehkobe, odlični materiali.

Proizvodnja, izdelava spalnega perila in spodnjega perila je v Sarajevu, s prodajnimi mesti po Sloveniji.

Alma Ras je blagovna  znamka nežnosti, elegance in vrhunskih materialov, ki dajejo mehkobo dotiku telesa.

3. Obutev PAMI z blagovnimi znamkami in trgovinami;

LA SCARPA,

Paprika

ARS, za izbor obutve za vse letne čase;

od športa, rekreacije, do zelo zahtevnih potrošnic in potrošnikov.

Nikoli ne pozabijo vseh, ki potrebujejo in imajo radi u d o b n o ter modno obutev,

resnica je, da vrhunskih opremljevalci obutve sledijo in razvajajo svoje stranke.

Obutev PAMI sledi vsem zadnjim modnim trendom v svojih prodajalnah, La Scarpa, Paprika in Ars,… po Sloveniji.

Z nami tudi na 55. MOSu…v središču dogajanja.

Upam, da imate dobro obutev?  Sicer smo vam zaupali rešitev za udobje in lepoto sejemskih dni…predvsem osebno zadovoljstvo… Obutev Pami v prodajalnah; La Scarpa, Paprika in Ars.

4. TOPER

Odlični materiali, hiša legend, svetovni modni trendi se vračajo k začetkom, k dediščini. Odkrijte kolekcijo v vrhunski kvaliteti in dizajnu. Drznite si izstopati. Barve TOPRA izhajajo iz zgodovine. Toper je večino izdelkov oblikoval preko znamenitih črt in krivulj. Izdelki imajo večinoma pridih retro stila, v posameznih kosih pa je vedno več barv. Najpomembnejša je modra barva, ki je pri Topru najbolj priljubljena. To je barva miru, harmonije, zrelosti, razumskosti, natančnosti, sposobnosti, visokih vrednot. Je barva zaupanja, iskrenosti in zvestobe.

Zadnje  modne trende v pričeskah oblikuje Darija Žižek, Hair center DARJA. V predstavitev vključujemo odlične dijakinje, da pridobijo priložnost, znanje, izkušnje v  lastnem razvoju strokovnosti in znanja;

V sodelovanju z dijakinjami Šolskega centra Celje, Srednja šola za storitvene dejavnosti program Frizer;  Vita Maver, Maruša Rogel, Doroteja Hladin, Lucija Germadnik, Sara Zupanc, Asmira Kovačević, Anja Korez, Aldina Delalić, Brina Kovač pod mentorstvom Lucije Koželj.

5. J o l a n d a T H A L E R

Odlična slovenska oblikovalka, z razvojem lastnih kolekcij. Ustvarja in dela že štiri desetletja, s svojim butikom na Gosposki ulici v Celju. Odlikuje jo izjemna zasnova modnih kolekcij in modnih smernic. Za osrednjo predstavitev na MOSu je pripravila kolekcijo Do zvezd, ali Zvezde, kot poklon mestu Celju. Mestni svet Mestne občine Celje ji je letos podelilo najvišje priznanje mesta Celjski grb.

Jolanda Thaler je  izjemna v ustvarjanju. Velik privilegij je, da ima Slovenija vrhunske oblikovalce s prodajnimi mesti, ki so dostopni in sledijo zadnjim modnim smernicam v zasnovi svojih lastnih kolekcij.

Vsa leta se v modno predstavitev vključujejo Optike SALOBIR, ki so inovativni v razvoju okvirjev tako sončnih, kot dioptrijskih očal. Izdelujejo zasnovo za vse večje modne blagovne znamke po svetu s svojimi znanji. Svoje optike imajo v Kopru, Murski Soboti, Levcu in centru Celja.

Partnerji predstavitve so dekorativna kozmetika Barbara Bort, komuniciramo z Novatelom z osrčja sejemskega dogajanja in se vključujemo v eter Radia Fantasy.

Priprava in izvedba modne napovedi V.S. modeli, V.S. produkcija;

z zasnovo, idejo modo postaviti v ospredje. S tem dajemo težo domačim, slovenskim proizvajalcem in nosimo osnovno s p o r o č i l o, da družbeno odgovorna podjetja, posamezniki, gospodarstveniki, družbeno vključujoče posameznice in posamezniki, nosijo odlične domače blagoven znamke in s tem kažejo osveščenost in vrednotenje odličnosti ter modnosti slovenskih modnih hiš.

 

 55. MOS, od 13. do 17. septembra

vsak dan modni napovednik, modne revija, ob 16.30, kot vrh dogajanja,

v nedeljo, 17. septembra, ob 15.30.

osrednje stopnišče atrija, hala A.

 

Moda je zgodba ustvarjanja,

je zgodba o lepem, povezuje ustvarjalce in nas dela s r e č n e.

 

Idejna zasnova predstavitve MODE na 55. MOSu

V.S. produkcija Vladimira Skale, m o d n e zgodbe, V.S modeli

Fotografije Gregor Katič za V.S. produkcijo.

Hvala za oddano vlogo!

Hvala za oddano povpraševanje!

Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.