54. MOS – Dobrodošli v novem, zelenem in trajnostnem obdobju!
V letu 2021 se je 53. MOS javnosti predstavil z izpopolnjenim konceptom, ki temelji na trajnostnih in zelenih rešitvah ter digitalno usmerjeni ureditvi družbe. Ta naravnanost sovpada tudi s strateškim načrtom nacionalnih in evropskih direktiv, ki jih lahko podjetja s pomočjo MOS-a lažje implementirajo v svoje poslovanje. Na 53. MOS-u smo tako lahko že zaznali porast razstavljavcev novih področij za zagotavljanje zelenega, digitalnega in odpornega gospodarstva.
Kljub izjemno težkim časom med leto in pol dolgo prepovedjo izvajanja sejemske dejavnosti, smo ponosni in hvaležni, da so podjetja in institucije ugotovili, kako zelo pomembni so sejmi za njihovo uspešno poslovanje. Po koncu 53. MOS-a smo zato zbrali misli in statistične podatke, ki nakazujejo izjemen porast ozaveščenosti o tem, kako zelo pomemben je MOS za slovensko gospodarstvo. Veseli smo, da so tisti razstavljavci, ki so se odločili razstavljati na 53. MOS-u, izrazili visoko stopnjo zadovoljstva, kar si bomo prizadevali ohranjati tudi v prihodnjih letih. Naša vizija je jasna – MOS približati še širšemu krogu razstavljavcev in za obisk navdušiti še več obiskovalcev. Verjamemo, da nam bo skupaj uspelo!
Mag. Robert Otorepec
Izvršni direktor družbe Celjski sejem d. d.
MOS
»Sejem vseh sejmov«
Kaj pomeni predstavitev na MOS-u?
Predstavitev podjetja na MOS-u je preprosta
1. Izpolnite obrazec za oddajo informativnega povpraševanja.
3. Dogovorite se za najbolj optimalno predstavitev vašega podjetja na MOS-u
2. Isti ali naslednji dan pričakujte klic ustvarjalca segmenta MOS-a, na katerem bi razstavljali.
4. Predstavite se velikemu številu obiskovalcev in ponesite vaš posel na povsem drug nivo!
Kako pogosto imate priložnost nameniti 5 dni nagovarjanju svojih potencialnih kupcev v živo? Le vi lahko svoje stranke pripravite do nakupa, MOS pa jih lahko pripravi do tega, da vas obiščejo!
MOS Dom
MOS Turizem
MOS Tehnika Energetika
MOS B-DIGGIT
MOS Plus
90% razstavljavcev je zadovoljnih s svojo predstavitvijo na MOS-u
87% obiskovalcev pravi, da je sejem izpolnil njihova pričakovanja
72% razstavljavcev je na sejmu sklenilo konkretni poslovni dogovor
76% obiskovalcev je napovedalo ponovni obisk sejma